Meet Mary (Marilena Novac) prietena ta pentru orice eveniment la Savart

Cine e Marilena Novac? Cine te-a botezat Mary?

Toți prietenii îmi zic Mary sau Mery, dar și Maricela, Maritz, Marimar, sau Mariciui.

Nu știu de ce am fost botezată de atâtea ori, dar dacă așa simte acea persoană să mă strige într-un mod mai personal, pe mine nu mă deranjează.

De multe ori îmi dau seama despre ce este vorba în funcție de apelativul folosit.

Dacă îmi spune pe nume, sigur este ceva serios, dacă folosește vreuna dintre aceste porecle, să-i spunem așa, vrea ajutorul meu într-un fel sau altul.

Marilena Novac - Evenimente Savart Bucuresti

La Savart cu cine ne întâlnim? Cu Marilena sau Mary?

Nu este o dublă personalitate a mea, sunt 2 modalități în care colegii sau partenerii interacționează cu mine în funcție de scop.

Eu sunt un om calm, chiar foarte calm aș putea spune, o fire pozitivă și energică. Sau, Zen, cum spun unii.

Sunt genul de om căruia nu-i plac jumătățile de măsură și nici spălatul rufelor în public, așa că întotdeauna fac tot ce pot pentru ceea ce mi-am propus sau pentru următorul eveniment.

Și numai după ce se încheie tot, încerc să identific problema, sursa acesteia și ce pot să fac să nu mă mai întâlnesc în viitor cu o situație similară.

Întotdeauna simt așa … că fac parte din bucătăria internă a organizării evenimentului care urmează să aibe loc în restaurantul nostru și atunci mă implic 100%.

Poate și datorită faptului că trebuie să știu eu că totul este conform cu ceea ce am stabilit. Mai știu eu pe cineva care-mi spune cateodată „control-freak”, dar cu o conotație admirativă pe care-l poți adăuga în lista apelativelor.

De ce ai ales să lucrezi în domeniul HoReCa?

Sincer?! pur și simplu m-am îndrăgostit de acest domeniu încă de la început. Ador să lucrez cu oamenii, fiind o persoană energică am nevoie de oameni în jurul meu, de multă energie pozitivă.

Această interacțiune umană directă îți aduce mult mai multă satisfacție decât să stai într-un birou și să faci hârtii.

Relaționezi foarte mult cu colegii, cu clienții cu furnizorii. Ești într-un contact permanent cu oamenii. Ce-ți poți dori mai mult?

Ce experiență ai în HoReCa?

N-am lucrat de la bun început în sectorul HoReCa, dar pot spune că sunt mândră că am adunat aproape 20 de ani în acest domeniu cu bune și rele, ca orice persoană.

Când am intrat în acest domeniu, HoReCa, la primul local în care am lucrat, după 2 săptămâni am rămas singura persoană cu putere de decizie.

Am început să lucrez pe gestiune și contabilitate, în timp am preluat și administrarea comenzilor și stocurilor, apoi relația cu furnizorii, iar în relația cu clienții m-am implicat dintr-o ambiție personală.

Trebuie să știu ce se întâmplă direct de la cei care vin la noi ca să știu ce-am de făcut și cum să le fac pe toate cât mai bine.

Și uite așa m-am trezit într-un restaurant că le fac pe toate.

Chiar dacă lista responsabilităților nu se mai termină, reușesc cu ajutorul echipei să facem totul așa cum a fost stabilit de la bun început.

Spune-ne o scurtă poveste amuzantă dintr-un local în care ai lucrat?

Este o poveste de nota 10, doar că sper să nu fie intepretată greșit. Povestea este adevarată, cât se poate de amuzantă și nu-ți dorești să se repete vreodată.

Lucram într-un restaurant din București, n-am să-i dau numele spre binele tuturor J.

Era noapte târziu, sfârșitul lui octombrie sau începutul lui noiembrie, oricum știu că se întuneca foarte devreme și era și destul de frig afară.

Nu mai îmi aduc aminte ce zi a săptămânii era, dar nu are nicio relevanță, era ora închiderii am închis restaurantul și am plecat, totul întâmplându-se destul de rapid.

După aproximativ 15 minute, maximum 20 de minute, încă nu ajunsesem acasă, îmi sună telefonul. Fiind foarte târziu, scot telefonul deja gândidu-mă că cel mai probabil ceva s-a întâmplat.

Era cineva de la firma de securitate care sunase pentru că o echipă de intervenție s-a deplasat la restaurant în urma declanșării alarmei unde au găsit un bărbat în interior.

Era un client care fusese la toaletă în momentul închiderii și rămăsese blocat pe dinăuntru, iar firma de securitate îmi cerea să confirm că așa stau lucrurile.

Am intrat în pământ de rușine, am transpirat echivalentul greutății mele în doar 15 minute.

Și asta nu e tot, cred că mi-am pierdut și vreo 2 ani de viață când i-am cerut scuze, în numele tuturor, clientului blocat în restaurant.

Deși, acel bărbat a fost foarte înțelegător și nu s-a supărat, la final râzând împreună de cele întâmplate.

Orice ar fi, nu mai vreau niciodată să mai trec printr-o astfel de situație.

Cine-i modelul tău profesional?

Nu am un model profesional. Am exemple de bună practică pe care le urmez și sunt exigentă cu mine însămi.

Cred că este suficient.

Nu am nevoie de o persoană către care să aspir pentru a fi motivată în tot ceea ce fac. Mă motivează pur și simplu faptul că-mi ador meseria.

De ce ai ales să lucrezi la Savart?

În primul rând cred foarte mult în tot ceea ce înseamnă Savart.

Manuela m-a invitat să mă alătur ei și celorlalți și să construim un loc în București care poate conferi o experiență culinară aparte.

N-am ezitat, decizia am luat-o ușor, dar rațional.

În primul rând cred cu tărie în Manuela, chef-ul nostru, știu unde a studiat, știu unde a lucrat și mai ales o știu ca persoană, este cel puțin la fel de ambițioasă ca mine.

Cu oameni ambițioși construiești lucruri frumoase și durabile.

De la bun început, când Manuela mi-a prezentat proiectul restaurantului Savart mi-am dat seama că s-a pregătit mult timp pentru acest pa. Că este implicată 100% și nu este doar o idee care sună bine pe hârtie.

Și nu în ultimul rând, m-au influențat și sentimentele, că doar om sunt și eu, ador oamenii implicați și încăpățânați să obțină ceea ce și-au propus să facă.

Chiar vreau să fiu parte din ceea ce înseamnă Savart.

Parte din echipa de evenimente restaurant savart

Tu ce faci de fapt? 🙂 

Multe, de toate și cateodată la finalul zilei parcă n-am făcut nimic.

Așa cum am mai povestit despre experiențele anterioare, nu mă ocup doar de evenimente.

Dar, de tot ce înseamnă administrativ, contabilitate primară, relația cu furnizorii sau cu clienții, parteneriate/colaborări.

Mai îmi ceri și tu poze pentru promovarea restaurantului, deci aș putea adăuga și promovare sau fotografie pe lista atribuțiilor mele?

Glumesc, bineînțeles. Poate pentru că fac puțin din tot, asta mă ajută să înteleg ce se întâmplă tot timpul în restaurant, inclusiv în ceea ce privește echipa și să intervin prompt atunci când este cazul.

Care sunt obiectivele tale la Savart?

Pentru că îmi place să construiesc vreau să stau mult timp la Savart.

Îmi doresc ca Savart să devină un landmark culinar al Bucureștiului. Un reper pentru fine dining, pentru preparate deosebite pe care nu le găsești în orice restaurant.

Vrem să construim un concept nou, orientat către evenimente mici, tiny-events, adaptat pentru tot ce înseamnă fine dining, de la pregătire la plating.

Vrem, astfel, să organizăm un alt gen de evenimente – evenimente intime, cochete în cadrul cărora toți cei prezenți au ocazia de-a comunica ușor între ei.

Evenimente pentru cei care vor să poată discuta, povesti sau stabili lucruri importante.

Experiența unui eveniment reușit nu înseamnă doar muzică tare, alcool și mult dans.

Un eveniment de succes înseamnă mult mai multe lucruri: listă invitați, locație adecvată, servicii de calitate, atmosferă propice, preparate și bături aparte.

eveniment privat restaurant bucuresti

Care sunt tipurile de evenimente pe care le vezi organizate după acest concept la Savart?

  • Aniversări;
  • Evenimente și Petreceri Corporate;
  • Întâlniri de afaceri.
  • Grupuri organizate pana în 50 de persoane;
  • Mese în familie;
  • Reuniuni de colegi;

Care e promisiunea ta pentru cei care vin Savart?

Când vorbim de fine dining, vorbim de-o promisiune care are la bază mai multe aspecte la fel de importante:

  • Experiența culinară aparte;
  • Atmosferă plăcută și relaxantă;
  • Personalul prietenos și proactiv.

Cum spunea și cineva care a fost la noi în cadrul unei recenzii publicate pe TripAdvisor: „Doar după ce ajungi la Savart înțelegi cu adevărat ce bunătățuri se prepară acolo .

Mai multe recenzii despre Savart găsești pe pagina dedicată din site-ul nostru, pe Facebook sau Google Maps.

Noi te așteptăm cu drag în București, pe str. George Enescu nr. 2-4, în clădirea Uniter, cu preparate savuroase care sigur o să te suprindă în mod plăcut.

Uite aici ce pierzi dacă nu vii să mănânci la Savart.

Rezervări poți face prin telefon (0743.57.57.57) prin e-mail: rezervari@savart.ro, prin completarea formularului de pe pagina de contact: www.savart.ro sau prin Facebook. Cum îți este ție mai ușor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *